torsdag 12 november 2009

Praktikaliteter

Här i Thailand ligger vi sex timmer före Sverige.
Vilket innebär att när skyttet startar 09.00 imorgon bitti är klockan bara 03.00 hemma hos er.
Och ni får nog ändå invänta efterhandsrapporter från första skytteomgången. Eftersom jag kommer att befinna mig på kongressen då.
Programmet på VM-sidan stämmer än så länge.

Däremot kommer jag inte åt vanliga Svensk Boule-sajten och ber därför om ursäkt för att uppdateringar sker här.
Det brukar oftast gå lättare och även i fortsättningen kommer säkert bloggen att ligga först - men jag hoppas att jag kan uppdatera även vanliga sidan så småningom.

Nätet funkar fint vid banorna, verkar det som. Alltså borde jag kunna direktrapportera därifrån.
Härifrån hotellet fungerar det emellertid bara i lobbyn, där många delegationer just nu samlas för vidare transport till kvällens välkomstmiddag.

På återhörande!
Håll alla tummar därhemma!
Även i sömnen!

10 kommentarer:

Rickard Nilsson sa...

Uppdateringar i överflöd väntas! ;) satt telefonen att pipa till varje gång något skrivs på blogg o hemsida haha

Tove sa...

Gött. Jag väntar oxå med spänning!

hkan sa...

Goo for Gold,visa vikingarnas vilja och håll alla på benen.
Kan han ja hkan

Ante sa...

Kan nån från den "inre cirkeln" tala om vilka lag som ingår i Sveriges grupp?Ungefärliga tider för Sveriges övriga fighter??Vilka möter dom första dagen,andra dagen o.s.v.Borde väll stå nånstans på SBF...men jag hittar då inte nått.Å att gå in på en obegriplig VM-sight får allt va för mig.Mozz.
Ehh...glömde...lycke te Sveskoz.Moosa.

Rickard Nilsson sa...

Fem omgångars monrad, sen slutspel, 8 del.

Köhalmi sa...

"Det är inget tvivel om att Jessica är favorittippad. Hon är faktiskt Sveriges enda boulespelare på internationell elitnivå. Ska vi hoppas att hon får sitt stora genombrott i Suphanburi?"

Är inte dom andra internationella medaljörerna/-serna vi har i sverige, spelare på internationell elitnivå????

Kör så det ryker nu flickor!!
Medaljer i mångfald skall hem till Svedala!!

Ante sa...

Tack Rille.
Tycker faxtiskt det är lite väl knapphändiga uppgifter på SBF.

Lärarjäveln sa...

Ska bli riktigt kul att följa det här. Jag tror att Jessicas skytte är början på en riktigt bra helg!
Toarpsdal håller tummarna!!!

Joachim Andersson sa...

16 poäng i första skjutningen av Jess.. :/

Men de är bara att komma igen. I återskjutningen hoppas vi på en 40 runda och kvartsfinalen är ett faktum!! :)

Kom igen nu JESS!!! :)

Lasse Franck sa...

Nätet på hotellet brakade ihop igår kväll. Och förbundets hemsida kommer jag överhuvudtaget inte åt härifrån Thailand verkar det som.

Nu funkar nätet på hotellet igen och det är bara att hoppas att det vid banorna fungerar lika bra som igår kväll.

/Hälsningar från inre cirkeln