onsdag 6 maj 2009

Landslagsläger

Ett drygt trettio personer starkt landslag åker till Malmö för att drillas på träningsläger den 21-22 maj.

Spelarna är:
Herrar: Joachim Andersson, Håkan Hallberg, Tonny van Houten (U23), Jonas Jacobsen, Kenneth Köhalmi, Kristian Lilja, Rickard Nilsson, Henri Patron, Viktor Patron (U23), Måns Daniel (U23), Filip Goldéus, John Hedengren (J), Björn Ivarsson, Erik Lööf Ekström (U23), Albin Plantin, Patrik Andersson, Niklas Carlén (J), Henrik Hugosson, Robin Johansson (U23), Adam Nilsson (J), Alexander Norin (J), Thomas Wiede och Fredrik Wilhelmsson (U23).
Damer: Sandra Jönsson, Emma Köhalmi, Elisabet Larsson, Jannica Nilsson (U23), Matilda Boström (U23), Lisa Claesson (U23), Lotta Bromér, Camilla Csapó, Marie ”Kicki” den Dulk, Jessica Johansson (U23).

Läs mer här.

Är lägret en bra idé?
Verkar innehållet bra?
Är det en bra fördelning av spelare?
Vad tycks om uttagningarna?
Kommer det svenska landslaget att bli bättre nu?

3 kommentarer:

Ante sa...

Jag för min del finner damuttagningen lite snedvriden.Har nån orkat kolla på BOO-tjejerna?Hört med dom?Spec Jenny H.Inget ont om övriga BOO-tözer...men själv tror jag att där skulle vi kunna få en urbra (hon ÄR urbra) tjej om hon fick lira i annan omgivning än den hon nu ständigt har.
Men...vi har nog alla våra favvos :-).Ville bara poängtera min ju :-).Ähh...ser bra ut.Mozza.

niklas sa...

Spelarna och upplägget är inget nytt, däremot är det en ny ledare som jag tror både förbundet, spelare och han själv är lite förhoppningsfulla på! En grupp spelare är inte bättre än sin närmsta ledare :), personligen tycker jag inte att läger ger speciellt mycket. Men som sagt ledarens roll och strukturen på innehållet blir spännande att höra om sen! // Nick the greek

Anonym sa...

Skjuter man 55 poäng i skytte borde man väl vara aktuell för ett läger, tycker jag. Har vederbörande tillfrågats, eller?