söndag 26 juli 2009

Växjö-Göteborg

Nu måste undertecknad sätta sig i bilen och köra mot hemmet i Göteborg.
Ibland önskar man verkligen att man kunde vara på många platser samtidigt. Helst skulle man ju vilja vara i Nice och Göteborg idag, precis som man ville vara i Nice och Växjö tidigare i veckan. Men nu kan jag alltså inte ens vara i Växjö och Göteborg.
Och därför får vi se hur det blir med bevakningen av Sveriges fortsatta spel.
Förhoppningsvis har jag hunnit till någon bra internetzon när det blir dags för Rickard att skjuta semifinal klockan 16.
Och förhoppningsvis medger de franska omständigheterna att Hasse Hagberg fram till dess kan göra någon uppdatering på www.svenskboule.se.
Tack för nu.
Eder ödmjuke redaktör.

6 kommentarer:

Jajja sa...

Tack ödmjuke redaktör för fantastisk sm rapportering! Helt grymt för oss som inte kunde vara med!

Lasse Franck sa...

Tack, min ödmjuka tjänare.
Jag får passa mig - börjar ju nästan bli lika arbetsnarkomaniserad som min chef.

Lasse Franck sa...

Jag kör i alla fall inte bil med samma hastighet som han ännu. ;o)

I Svenljunga nu för att blogga om Rickard.

Anonym sa...

Jag har kört med släpkärra Lasse!
Du måste köra extremt långsamt:)
När du var i Svenljunga följde skyttet vi köksbordet.

/Boström

Anonym sa...

Mycket bra rapportering från SM. När jag idag läste din artikel om Göteborgs damdominans slog det mig att Skåne dominerar veteranboulen. En titt i medaljligan visar att LBO (två guld), QUA och Kärnan beläggher de tre främsta platserna. Tyvärr står inte distriktets framgångar bland miniorer/juniorer i paritet till V:s styrka. Saknar Skåneboulen framtid?
Ante i Hbg

Lasse Franck sa...

Robert - passa dig!

Ante - tack så hemskt mycket! Det verkar ju underligt att just Skåneboulen, med storproducenter som familjen Patron, skulle sakna framtid. Får gräva djupare i den skånska myllan för att reda ut saken.
(Kanske överdriver du v:s styrka - trodde det var mest sd där nere...)