tisdag 15 december 2009

Smygläsning/magasinsrelease

Nu ska jag till himlen.

Hoppas att det är en angenäm upplevelse...

Heaven 23 kan man nämligen idag, den 15/12, mellan klockan 17 och 18 smygläsa årets magasin Svensk Boule, som idag anlände till redaktionen direkt ifrån tryckpressarna.

Den som inte har möjlighet att besöka himlen just den här timmen får ge sig till tåls ytterligare några dagar. Någon gång mellan den 17/12 och 21/12 bör magasinet dimpa ner i brevlådorna hos sina prenumeranter.

2 kommentarer:

Rickard Nilsson sa...

;)

Anonym sa...

Hej. Årsmagasinet kom till Umeå idag (och här sitter jag mitt i natten). Har inte läst från "pärm till pärm" ännu, men bläddrat lite hit och dit, och kan konstatera att ingen av artiklarna kommer att lämnas olästa. Inser också att jag i någon mån kan anses partisk - men, årsmagasinet funkar hos mig! Ser fram mot intressant läsning framöver.
/jeanette